Semay Nrtn Ya hayatımda öyle dr görmedim dünya tatlısı ve dünya iyisi çok ilgileniyor sağolsun ciddetle gitmeni tavsiye ederim 🙈🙈🙈😂😂
Rabisaliiii Erzincana gittiğim de neon da özgür beye gidiyorum çok tatlı ilgili bir doktor orda olsam onda olurdum sexeryan kesin..
Nisalev Erzincanlıyım fakat Erzurum’a gelin geldim☺️ Bir Mhrs çalışanı olarak size Tunay kiremitli ve eşini kesinlikle tavsiye ederim.erzurum kadın Doğum hastanesinden Erzincan araştırma hastanesine geldiler mükemmel insanlar👍🏻😊
Trabzonli Erzincan postu görünce şaşırdım. 😂 ben de 32+3 deyim doktorum özgür bey. Cok memnunum. 🤗 muayene sürelerini cok uzun tutmasi disinda bi sıkıntım yok randevu saatimden nerdeyse 1 saat sonra içeri giriyorum. 🙄
Trabzonli Rabisaliiii aynen ya eşim diyo biz 2 dk da cikiyoz millet napiyo anlamiyom. 😀 diyom herkesin farkli bi sorunu vardir Ne bilim yani 😊
Anneeoluyoruum Seydos hemsireyim arastirmadiki doktorlarin yaninda calisiyorum calistikca dusunce yapilari hosuma gitti normal dogum yonunde ikna ediciler
ilkim19 Nrtn ✋🏻 İnanç beye gidiyoruz en başından beri şuan 36 haftalığız ve çok memnunun doktorumdan herkese tavsiye ederim inşallah Doğuma kadar da devam edeceğiz İnanç beyle
Nrtn ilkim19 bende inanç beye gidiyorum bende çok memnunum ama doğumum bayrama geliyo olmucam diyo izne cıkıcam bu yüzden çok üZülüyorum 😞
Nrtn ilkim19 inşallh dua ediyorum bi hafta önden gelsin diye 40 haftam 31 Mayıs’ta doluyor bayramda 5 Haziran bakalım sağlıkla gelsin de ☺️
mervermzn Anneeoluyoruum eğitim araştırmada çalışkyprsunuz galiba orada doktorumuz giriyor mu doğuma acaba 🙄
Nisalev Ben gittiğini duyunca ağlıycaktım neredeyse 😂 bi Erzurum üzüldü diyebilirim onun gitmesine 😒 o gidince artık özele gitmeye başladım bu dr umda çok tatlı bi bayan ama Tunay bey Erzincan için bulunmaz bi dr.
mervermzn Nisalev merhaba iyi günler sevil hanıma siz hiç gittiniz mi acaba. Ben ona gitmeyi düşünüyorum ama erzincanda pek tanıyan yok hakkında hiç bir bilgi alamadım iyimidir değilmidir