DiplomaliEvHanimi :)) ben insanlarla çabuk kaynasırım, hiç kimseyi tanımıyosam bile eşime derim su nasıl bu nasıl diye, kafamın sardığına misafirliğe giderim ya da davet ederim sonra bi bakmıssın bi.ton arkadaş :) tabi herkesle samimi olmam çok seciciyim o konuda:)