ilaydailem Kızlar 37+2deyim halsizlik uyku hali bacaklarım ellerim iyice şişti ara ara sanki yer altımdan kayıyor gibi oluyor sizde de oluyor mu 😒
mervece-2110 ilaydailem benimde 37+4 şuan ve dün başlayan baş dönmesi aşırı halsizlik ile devam ediyor normal mi bilemedim, siz nasıl oldunuz
minikmucizemmmmmm ilaydailem bende 36yım. İştahsızlık, bunalım hiçbir şeyden zevk almama halsizlik başladı acaba normal midir😒 birazda korku, stres sanırım zaman azaldı diye
mervece-2110 ilaydailem son haftalarda normal bir durum sanırım bende bi tedirgin oldum ama umarım hemen geçer sağlıkla bebişlerimizi alırız kucağımıza🥹
ilaydailem mervece-2110 iyice ağırlık çöktüğü için gece dönmekten yatamıyoruz tuvalet derdi var hemen yorulma derken bakalım hayırlıysa kavuşalım bebişlere
mervece-2110 minikmucizemmmmmm bence normal canım haliyle ilk defa yaşayacağımız bi tecrübe olacak, gün içinde normalim bende ama geceleri sürekli aklımda doğum. Bu da stres yapmama neden oluyo dedikelrin hepsini ara ara yaşıyorum bende
ilaydailem minikmucizemmmmmm hepsi bende de var canım hiç bişey yapmak istemiyor her gün rüyamda doğurduğumu görüyorum 😀
minikmucizemmmmmm ilaydailem aynen ya gündüz iyiyim gece olunca ya doğurursam korkusu geliyo. Eninde sonunda doğacak bu çocuk ama ne bileyim gündüz daha iyi😂