Elahh14 kızımı 14-15. Haftada seğirme şeklinde hissediyordum en net 17. Haftada hissetmiştim. Şimdi 11+4 bakalım ne zaman hissedicem. 22-25 e kadar normal demişti doktorum. İlk gebelik geç hissedilebiliyor karın yağı yada bebeğin yerleşme konumu etkileyebiliyor. 2. Gebelikte daha erken hissediliyormuş