Insallah Kızlar ya ben doktorumla ve ebemle falan konuştum doğduktan sonra geçtiğini şuana kadar hiç sorun yapamadıklarını söylediler. Genelde 10 değerinin üzerinde olunca kontrol gerektiriyormus. İnşallah hepimizin bebeği sağ salim dünyaya gelir ve sağlıklı bir şekilde büyütmek nasip olur