Merhaba bugün doktora gittim. Bebeğim cinsiyet içinde poz içinde uygun pozisyonda değildi. Bende çok heyecanlıydım onu göreceğim için. Doktorum 2 tane resim çekti ama tam olarak bebek nerde bebeğin neresi çekildi falan hiç anlamadım. Rica etsem anlayan tarif edebilir mi? Birde bu resimden cinsiyet belli olmaz ama anlayan varsa söylerse sevinirim 😂 18 haftalık şuanda..
