Cady bu size kalmış birsey iki tarafta çok bunaltmayacaksa rahat geçirteceklerse lohusalık döneminizi illa yanımda biri olsun derseniz kalsınlar.
Ben açıkcası ilk bi kaç hafta anne toparlanasıya kadar yemeği, evin temizliği vs. olsun annenin yanında birinin kalması taraftarıyım.