Pszge Çatlakların önüne geçmek için kaçıncı haftada neler kullanmak gerek bilgisi olan 🤗 birde sadece karın etrafında mı çatlak oluşuyo bacak yada başka yerlerde çatlakta olabiliyor mu?
Agg0207 Pszge bacak gogus kalca karinda olabiliyor frei ol kullaniyorum ben catlamadim daha 36. Haftamdayim sadece hamileligin basinda hic krem surmedig icin goguslerimde kasinti catlama olmustu cok az oda bilincsizlikten sonralari hep krem yag kullandim hicbirsey olmadi bide bol bol su ictim
Tweetybaby Pszge 4.aya girerken başlattılar bana emli tutturabildiğin kadar nemli tut sabah öğle akşam yemeklerden sonra hep sür ben öyle yaptım bazen aralardada sürüyorum bir krem ekstra mutlaka çantanda olsun bi avm bile gittiğinde gerginliğini hissettiğinde wcde hemen sür ben öyle yapıyorum nereye gidersem gideyim yapıyorum 27.haftamdayım herkes benim çatlayıp çatlamadığımı sorduresmen 13.haftasında çatlayana biliyorum sakın yapsamda aynı yapmasamda ayn deme çok iyi önlüyor marka takıntım yok ama özellikle hamilelik için sıkıntı yaratabilcek bir madde olmasın içeriği benim kullandığım tek bir ürün değil aleo vera sprey var bende saf spry su gibi çok iyi birde aleovera nemlendirici krem var o çanta boy sebamed anti ageing krem de bacaklarıma kalça tarafı özellikle sürüyorum birde 3.ayımda hindistan cevizi yaşı istetmiştim o çok nemli emilimi zor ama elastikiyet çok iyi arttırıyor elinle normalde gerdirsen acıyan derin bu şekilde daha çok gerdirince acımıyor bile deneyebilirsin bayağı bi kullanıyorum anlayacağınız ama yararı çok iki buçuk ay gibi gözüküyor benim doğumum inş korurum bu şekilde devam eder yine bilemeyiz tabi ama çok faydasını gördüm çok çatlağın önüne geçtiğini düşünüyorum sürekli bu ay kaşındı mesela kaşıma krem sür hemen acilen kaşıma çatlama başlangıcıdır kılcallarla alakalı bir durum uzun oldu umarım yardımcı olmuşumdur 🦋🦋
Bsrakyc59 Pszge ilk 3 aydan itibaren 9.aya kadar kullanmak gerekiyor fakat bu çaylamayacağın anlamına gelmiyor 😊 her halükarda vücudun çatalamaya müsaitse catlıyorsun. Göğüsler , bacak arası, popo 🥴 kalça 🙄 ve en son karın 🤪
Pszge Tweetybaby Agg0207 demekki kişiden kişiye değişiyor ama bende kaşıntıyla başlıyor diye duymuştum kilo almaya başladığımdan mı bilmiyorum kaşınmya başladım dedim şimdiden kullansam mı acaba derim çok sert çok kilom da yok kilo aldıkça çatlaklarım olacak gibime geliyo özellikle basen göğüs göbekte kaşıntım oluyo bide 9. Haftamdayım 57 kiloykan birden 62 ye çıkınca korktum 😟 Hindistan cevizi yağı çokta iyi değil diyolla bilemiyorum ben ne kullansam birine iyi gelen başkasına iyi gelir mi ama sonuçta hepsi nemlendirici içerikli yararı olur illa kendi soruma kendim cevap vermiş oldum ama başliim en iyisi önlem amaçlı hem mevsim kış nemlenmek şart 🤗
Tweetybaby Pszge kesinlikle hindistan cevizi yağı ve badem yağını karıştır sür derim aynen öyle ne kadar erken başlarsan okadar derinin elastikiyetini desteklemiş olursun 🙏🏻
Agg0207 reinamm ben biomarks kullandim krem olarak ama frei ol yag daha bereketli geliyor bana bol bol kullaninca krem iki haftaya bitiyor ama yag daha uzun sure gidiyo