Kızlar merhaba 35. Haftamdayım minik kızımla🧚🏻♀️ uyurken genelde sol yada sağ tarafıma yatıyorum. Zaten sırt üstü yatmak imkansız. Ama son 1 haftadır geceleri uyandığım zaman kendimi yüz üstü buluyorum. Ve bebeğimin hareketleri ile uyanıyorum. Biraz tehlikeli sanırım yüz üstü yatmak acaba kızım rahatsız olduğu için mi çok hareket ediyor geceleri. Siz nasıl baş ediyorsunuz bu durumla.