Bebek istiyoruz bir oğlum var 10 yaşında ve hep normal korunduk.Nisan ayının 19 da adet gördüm ve mayıs ayının 7 sinde korunmayı bıtaktık.Adetim 1 gün gecikmeyle çok sancılı ağrılı oldu hatda ilk gün pembe geldi sonra normal adet oldu.Adetim 5 gün sürüyor gecikmesiz.Adet bitiminden sonrada gün aşırı ilişki oldu ama karnımda ağrı var ara ara sancı gibi hafif kasık ağrısı var neden ola bilir acaba🤔