Merhaba arkadaşlar bebeğim 9+5 bebeğimi genelde sağ tarafımda hissediyorum aynı zamanda ultrasonda da sağ kasığımda görünüyor. Ara ara sağ kasığımda da sancı hissediyorum internette araştırdığımda genelde erkek bebek sağ tarafa yerleşir denilmiş doğruluk payı varmıdır ? Bu durumu yaşayan var mı ☺️