Selam anneler. 33+6 yız bugün kontrole gittiğimizde bebeğin 2000gr olduğunu 31 haftayla uyumlu olduğunu söyledi doktorumuz. 32 de de 31 haftayla uyumlu demişti. Genel olarak kontrolde bir sıkıntı yok sadece zayıf dedi ama moralim çook bozuldu. Var mı bu durumu yaşayan?