Yazmelegi_ Elif2424 ben muayene olduktan sonra 10 gün içinde ücretsiz tekrar gittiğimde yaptırdım sadece icecege 45 tl verdim.
mzyynkbra Şeker yüklemesi dediğiniz şey gazoz gibi bir şey içiyorsunuz teneke de glikoz sonra kan veriyorsunuz . Bunun için özele gitmeye gerek var mı ?