Gamzeciks korkma sadece önlem için ilaç kullanıyoruz. zeka geriliği filan diyoruz ama Allah muhafaza bu değerin 9-10 larda olması gerekiyormuş, benimkide ilk olarak 4,62 çıktı. 25 mg kullandım 7 ay boyunca hep 1.9 du son ayındayım 2 aydır 3.13-3.10 arasında doktorum hafta sonu 50 mg haftaiçi 25 mg kullanmamı söyledi. bende 3 küsür çok değil mi hocam dedim, abartılacak kadar yüksek değil demişti