Anneymbnn 6+4 tteyim bugün vajinamda hafif tahriş var kanama olur gibi oldu sivilce tahrişi gibi Şuan işteyim bişi yapamadım ilk gebeliğim korkuyorum
anapanda12 Anneymbnn bi fikrim yok açıkçası ama kullanmayın kantaron yağı sürüyorum ben kaşıntımı alıyor en kısa zamanda da doktora gidin enfeksiyon kapmış da olabilirsiniz