Kaderburr Kızlar 39.olduk ama gelen giden yok Merak ediyorum 40a kadar birşey olmazsa nasıl bi yol izleniyor, 41.haftaya kadar bekletiyolarmi yoksa? Sizlerin nasıl oldu beni bi aydinlatabilir misiniz😏
Busratuncer Kaderburr bizde aynı durumdayız devlet 42-43 kadar bekletiyor eğer bı sorun olrsa özele git derim
ArzuGl Kaderburr bugün sezeryan oldum. Muayenede hiç aşağı inmemişti ve iri bebek olduğu için kanala yerleşemediğini söyledi doktor
Kaderburr Busratuncer 42.hafta çok fazla değil mi, ben mecburi maddi durumlar dolayı devlete gidiyorum canım
Busratuncer Kaderburr bende öyleyim canım devlet o şekilde yapıyor, geçen hafta kontrole gittiğimde kadının biri 43 haftalık olmus ağrısı sancısı vs bişi yok bekletmişler baya sonra yarın gel suni sancı ile başlatalım demişler devlet riske atıyor biraZda umursamıyor açıkçası bende maddi durumlardan dolayı gıdıyorum ama Perşembe kadar olmazsa tekrar gidiem git gel derlerse bide özele görünmeyi düşünüyorum bakalım senındemi belirti YÖK daha herhangi?
Kaderburr Busratuncer yalancı sancılarım var onun dışında bişey yok , zirt pirt hastaneyede gitmek istemiyorum, bi an önce gelse karnimizda taşımak bile %50 annelik bence😔
Gamzez 40+5im ara ara kasılmalar dışında düzenli sancım yok malesef. Doktor 41dolunca açılma varsa suni vereceğini söyledi. O da yoksa sezeryan 😕
Busratuncer Gamzez bana henüz bi bilgi verilmedi sağolsunlar bu komtorle gıdısımde de baştan sağma bilgi verirlerse özele gıdıyım dıyorum içim rahat etsin en azından
Kaderburr Busratuncer devletlerde hep öyle canım ben 3 kere falan özele gittim, kilosunu falan soylememislerdi, Durumun varsa git, aklında soru kalmasın
Gamzez Busratuncer imkanı olan özele gitmeli bence ilgi çok önemli bu zor süreçte. Ben devlete test yaptırmaya gittiğimde eşimi bile içeri almamalarına çok şaşırmıştım halbuki en özel anlar