Kızlar özel hastanede doğum yaptım, fiyat 6bindi ardından sgk’dan mesaj geldi 5bin küsürü kurumumuz tarafından karşılanmıştır diye. Bu durumda hastaneden alacağım bir ücret olması gerekmiyor mu? Yani sigorta neredeyse tamamını karşılıyorsa ben neden hastaneye para veriyorum? Bilgisi olan var mı? Dava açıp parayı geri alabiliyor muyuz?