Kizlar ben tüp bebek yaptim tuttu bugün ultrasyonla kalp atışı için gittik vajinal ile baktı ve kese iyi görünüyor ama bebek gelişmemiş kalp atışı çok az görüldü doktor bi hafta sonra gel bakalim hala ayniysa kürtaj yapicaz dedi çok korkuyorum böyle olup da sonra düzelen var mı lütfen anlatirmisiniz çok ihtiyacım var 😔😭