-gizem_ bende aynı senin gibiydim. Ne bulantı, ne tiksinme hiç bişey yaşamadım. Sadece ikinci ayda sabah 7 gibi açlıktan uyanır bir şeyler atıştırırdım. Sonra o da geçti. 17.haftada bir iki pıt şeklinde hissettim bebeğimi. 20.den sonra biraz daha netleşti. 23.haftada her gün hissetmeye başladım. Şanslıyız bence rahat geçirdiğimiz için 🥰 şimdi 25+2 deyim her şey güzel gidiyor çok şükür 💙 Seninde az kalmış hissetmen yakın merak etme hiç 🤗