Kızlar selamlar kızım 2 yaşında bezden ayırmaya çalışıyorum cok üzerine düştüğüm zaman lazımlıgına yapıyor ama ufak bi dalgınlığımda da altına yapıyor sanırım daha tam idrak edemedi ama bezi taktıgımda da rahatsız oluyor çıkarıyor atıyor zamanı geldi diye düşünüp alıştırmaya başladım ama cok zorlanıyorum bide 7 aylık hamileyim önerileriniz var mı bana bu sürecin kolay ilerlemesi ile alakalı :(