Nihlal Cey53 kız yutupds activating labor adında bi video var yabancı ablamız yorumlarda herkes bi gün sonra doğurdum yazmış dün yapmıştım bende iki üç kez falan akşamında sancım başladı acile geldim doktor git dedi sabah gel dedi sabah bi geldim sancılarım uçmuşş şimdi yatışım yapıldı bide hurma ye bol bol sağlıklı sıhhatli doğsun inşallah
Cey53 Merve0227 suni sancı verdiler mi hiç yoksa kendi sancinizla mi dogurdunuz☺️ benim nişanım bile gelmedi 🥴
Merve0227 Cey53 yok kız ne suni sancısı ambulansta doğuruyodum nerdeyse 9.5 cm açılmayla gittim hastaneye 😁🤣 ben sedyede ebeler sedyenin peşinde doğumhaneye uçuyoduk çatala zor çıktım 😁🤣 nişanım doğum anında geldi suyum ambulansta patladı ☺️
Nihlal Cey53 ⅔ kez yaptım ben dün hiç aklıma gelmezdi gerçekten doğuracağımmm inşallah seninde sağlıklı sıhhatli gelir hemencicikkk
Merve0227 Cey53 tavsiye ederim 😁 valla daha kolay olur çünkü hareket önemli özellikle en başından beri hareketliysen sancı süresi daha kısa oluyor
Cey53 Nihlal siz kaçıncı haftadasiniz? Benim ne sancı ne nişan hiçbir şey yok sadece kasılmalarim oluyor bugün yapacağım o videodakileri inşallah faydasını görürüm yoksa haftaya suni sancı verileecegini söyledi doktorum, o zamana kadar şansımı deneyeceğim
Nihlal Cey53 39+6 yım 37 38 haftadan beri 1 1.5 açılmam vardı bugün 2 dedi ebe şimdi açılma kolaylaşssın diye alttan fitil sanırım ince kağıt gibi bişey verdi nstde sancım çıkıyordu 38den beri ama düzenli olmadığı için almıyorlardı bugün de tansiyonum biraz yükseldi yatış verdi doktor normal doğum olacak inşallah bekliyoruz bakalım
Nihlal Cey53 ya benim koyu kahve akıntım olmuştu çok afedersin ama nişan mıydı değil miydi hiç bilmiyorum kıvamlı yapıda değildi zaten nişan gelmesi su gelmesi herkeste olmuyormuş ilk gebelikse biraz sürebilirmiş ben ebeye sordum ne zaman doğururum diye daha yolun başındasın dedi belki yarın belki de gece ama bir anda oluyor zaten benim öyle olmuştu
Cey53 Merve0227 ayy ne güzel inşallah benimde öyle olur ya bende ne açılma var ne bişey 🥴 suni sancı almadan kendi sancimla çok istiyorum dua edin lütfen 🌼🤲🤲
Merve0227 Cey53 rabbim sağ salim bi nefeste kolay doğum nasip eder inşallah 🌸 pozitif düşün canım her sancı anında bebişi düşün pantolon giyeceğini düşün ben hep öyle yaptım saatler hemen su gibi geçti ☺️
Cey53 Nihlal inşallah benimde hakkımda hayırlısı olsun bu akşam deneyeceğim soylediklerinizi çok teşekkür ederim 🌼
Ozlmbzb Merve0227 Ay guldum valla bende bizede boylesi nasip olur insallah bugun 40 haftalik olduk saliya kadar gelmezse suniyi yiyecem
Merve0227 Ozlmbzb bi nefeste kurtulursun inşallah rabbim kolay doğum nasip etsin 🌸 Bana ebem sancını evde çek geldi dedi bende çok çekmişim galiba son dakikaya kadar beklemişim ebe diyor ki yumurta tavuğun canına dayanmış öyle gelmişsin herkesi telaşa koydum o gün 🤣
Ozlmbzb Merve0227 Hahhha bende bu sabah hafif hafif sancilar basladi acikcasi aldiris etmedim yalanci sancidir dedim ilk dogumum olmadigi icin erken gidince bosu bosuna sabit yatiriyolar biliyorum suyum patlayinca geldim 12.30 da geldim 17.38 te oglum kucagimdaydi cok sukur
Merve0227 Ozlmbzb valla ikinci olduğu için bende aldırış etmedim dediğiniz gibi boş boş yatıyoz orda 🤣en azından evde duşumu aldım Benim suyum ambulansta patladı 10 dakika içinde doğurdum 🌸☺️