Hacer44 Merhaba arkadaşlar. Sat a göre 7+5 haftalık gebeyim. Ocean mummy multivitamine başladım. Ancak gittiğim doktor decavit i kullan dedi. Sizce hangisi daha iyi? Birde bu ilk haftalarda d vitamini kan ilacı vs.kullanılır mı?
Azra00 Hacer44 12.haftadan sonra 3. Ayda ocean mumy multivitamin başlattı doktorum öncesi folik asit kullanıyordum diafol
ms_annisko_ Benim değerlerim yerlerde olduğu için ben gebelik düşünmeye başladığımda dr yazmıştı bana hala kullanıyorum 11+5 teyim