Juniorbabyy Yaptırdım tabii ki. 75′lik yükleme. Önce aç karna tahlil verdim. Sonra şekerli şerbeti içtim, 1 saat sonra tahlil. 2. Saat yine kan tahlili verdim. İlk 40 dakika baş dönmesi, mide bulantısı, terleme yaptı. 5-10 dakikada geçti. Testi yaptırmaya tek gitmeyin, yan etki yapabiliyor, kısa süreli de olsa. Bebeğimin hareketlerinde herhangi bir etki yapmadı, gayet iyi. 27+4′te yaptırdım. Açlık 76, 1. Saat 115, 2. Saat 119 çıktı. Şekerim yokmuş, 140 altında olması gerekiyor. Onun dışında yaptırmak lazım çünkü şeker varsa bebeğe daha çok zararı dokunur. Doktorları dinlemek lazım.