Azra00 Zeynepaksy 1 tane 10 lu hastane çıkışı aldım 4 tane 5 li takım aldım 2 tane tulum aldım 0-3 ay arası bunlar. Zıbın vs de 3-6 ay arası aldım
Golge98 Zeynepaksy yenidogan 3 veya 5 takım alsan yeter çünkü çok çabuk büyüyorlar çoğunu 3 6 ay 6 9 ay al yenidogana fazla gerek yok
Feyzaclk Zeynepaksy Ben tam takım olarak hastane cıkısı sadece bir takım aldım. Diğer takımlar tulum şapka zıbın şeklinde. 7-8 tane kısa kollu ve sıfır kollu tulum aldım. Kendinden çoraplı altlar aldım 4-5 tane . Uzun kollu tulumları biraz büyük aldım kışa doğru giysin diye. Aslında rastgele aldım hepsini mesela eldiveni eksik bi tane var sadece onu da almam lazım. İhtiyac olursa yine alınır
B_48_A Zeynepaksy biz ilk bir tane almıştık ama tulum filan giydiririz diye düşünmüştük baktım tek takım yetmez etmez dediler bir tane beşli takımımız var iki tane daha beşli takım aldık
Sagliklagelkucugum 3 tane 5li hastane çıkışı, 2 tane yeni doğan tulum, 2 kısakollu 2 askılı zıbın aldım. Başka yeni doğan almayacağım. 3-6ay 6-9ay alacağım kalanları.
Zeynepaksy Golge98 öyle yapıyım o zaman şimdi 4 tane var ya bir tane 10lu alıyım bir tane de isimli yaptırıyım diyorum fotoğraf çekimi için
Azra00 Zeynepaksy yeni doğan çok alma demişti bana doktorum bile geriye kalan 3-6 ay 6 ay tercih edersiniz bebeğinizin kilosuna göre bazı bekler tombiş doguyor çok almayın zamanla alırsnız
Golge98 Zeynepaksy yeterlidir canım ama benden sana ufak Bi öneri isimli takımı ilk giydirme doğum yapinca kan olur yazık olur kıyafete ilk normal kıyafet giydir fotoğraf zamanı isimli giydir
Zeynepaksy Golge98 yani doğumhaneye normal 10lu takım ya da 5li takım verip sonrasında mı üstünü değiştirip isimli takımı giydirmeliyim