Ayazz-A benimde ikilim temizdi canım. 20. Hafta detaylıda kalpte kücük delik görüldü ama doktorlar rahat uyumak istiyorsan yaptır diyip geciyor. Deliğede kapanır diyorlar ama insanın icine kurt düştü mü olmuyor. 3 hafta direndim sonunda bu hafta gittim yaptırdım. Biz esya bile alırken içimiz buruktu. Durumunuz varsa yaptırın cunku hangi perinotolga giderseniz aynı şeyi dicek. Burda iki haftadır herkese yazıyorum bizim yasadıgımızı yasamasın diye. Artık insanlar bilinclenmiş zaten 10. Hafta yaptırıyor bu testi bı sıkıntı olmasa bile. Baska bi doktor öyle dedi yaptırıp geciceksin kafan rahat edicek erkenden siz gec kalmıssınız. Ben nerden bileyim 20. Hafta böyle olacagnı. Bizede dediler ikili temiz yaptırma diye ilerde basıma bunun gelecgni bilsem kesınlıkle yaptırırdım..