Eftelyaatasoy Kızlar 39+3üm hicbir belirtim ve sancım olmadı bugüne kadar. Şuan regl sancısı gibi sancı var hafiften acaba yalancı mı yoksa başlangıç mı?
Busraakay_26 Eftelyaatasoy eğer belli dakikalarda geliyorsa olabilir ilk yarım saatte sonra 15 dakka diye süre kısalması lazım takip et kendini
Busraakay_26 Eftelyaatasoy He yalancı da olabilir benim de 3-4 günden beri öyle adet olacakmışım gibi düzensiz kasılmalarım oldu doktorum doğum yakın dedi
Beigebaby Eftelyaatasoy Düzenli mi değil mi diye takip edin önce . Bana doktorum uzandığında ya da duş aldığında geçiyorsa yalancı sancı demişti . Dün gece 1 de benimde hem bel hem kasığımda 10 dakikada bir sancım oldu ama şiddetli değildi şiddetlenmesini beklerken saat 3 gibi geçti sancı falan kalmadı
Eftelyaatasoy Beigebaby ben de birkaç gece önce benzerini yaşadım doğuruyorum diye heyecanlanmıştım 😄 sabah uyanınca hicbisi yoktu doğurmak istiyorum artık
Beigebaby Eftelyaatasoy Bende kalktım o saatte yemek yedim , makyaj falan yapıp hazırlanmaya başladım ama yok boşaymış 😂 benim yalancı sancım bile olmuyordu ondan heyecanlandım bir 😂