gamizee_ Normalde dümdüz olan göbeğime bakın niye böyle şişik anlamıyorum geçer mi acaba daha ilk başlarındayım 5+2🥹
Busraakay_26 gamizee_ bu haftalarda çıkmaz ama eğer iç karnın darsa 2-3 aylık olduğunda belirginleşir benim hemen göbeğim çıkmıştı iç karnım dar olduğu için 38 deyim gören ikizmi taşıyorsun diyor 😂