Herkese merhaba. 5 aylık oldu bebeğim. Artık alışveriş yapmak istiyorum ama nerden başlayacağım bilmiyorum. Bu konuda bilgim sıfır. Hastane çıkışı 2 tane gerekli diyen var ama neden? Çok pahalı fiyatları. Herkes yenidoğan alma çok hızlı büyüyor diyor. Boyu uzun olunca patikli altları giyemeyen bebeklerde oluyormuş. Bazen hoşuma giden şeyler oluyor ayını hesaplayıp alıyorum 9 aylık, 6 aylık diye ama olmama ihtimali de var tabiki. Arkadaşım almış kilosundan dolayı çoğunu giydiremedim diyor. Yani şu an nerden başlayabilirim. Eylül doğumlu bir bebek için öncelik neler olabilir olmazsa olmazlar? Birde alışveriş yaptığınız uygun , güzel siteler var mı? Teşekkür ederim şimdiden cevaplar için :)