miniyo her hastanenin sistemi değişir belki bilmem ama. Salı günü doğurmuştum. Cumartesi gel demişlerdi. Sonrada 15. Gün ve 1. Ayda gitmiştik. Sonra ayda 1 gittik.
- Gün maflor ve d vitamini başlamıştık. Geri kalanı zaten hekim yönlendiriyor.
Bundan hariç sağlık ocağı 5 gün içinde gelin diyor. Onada pazartesi gitmiştim. Topuk kanı aldılar. Sonra 1. Ay gel aşıları var dediler. kanda birşey çıkarsa arayacağız demişlerdi.
Hiç panik yapma zaten otomatik yönlendiriyorlar. Hepsi kendinden ilerliyor.