Fatmayagiz Ne giyeceğim bilmiyorum hiç bi şey olmuyo. Tesettürlüyüm birde herşey çok pahalı. Moralim çok bozuldu eşimin tişörtlerine sardım son çare 😓
merveliyyy Fatmayagiz evde eşimizin tişörtleri neyse de dışardaaa?? Ben şuan 20 haftalığım pantolonlarım olmuyor gömleklerim zaten böldü şuanlık idare ediyoruz o zamana gelince ne olur bilemiyorum ama 😊
cokkasmabeabi Fatmayagiz 21 haftaligim bana da bişey olmuyor. Olanları birleştirince de çöpten toplamisim gibi oluyor 😂😂😂 ben de bilmiyorum ne yapacağımı
barlaseymahasan Fatmayagiz aynı dert bende de var tesettür kıyafetleri aşırı pahalı az kaldı diye direniyorum annem toplu onunkileri falan giyiyorum son 1 haftamız zaten sonra yeni yeni kıyafet alma hayaliyle duruyorum 😂
Emine1357 LCwakikide 100 liraya hamile taytı aldım 3 tane onları giyiyorum üstünede evden tunik falan evde zaten pijama eşofman ekstra bişey almadım
Fatmayagiz @Emine1357 evde idare edilir de kayınvalidemgille yakın oturuyoruz her gün gidip geliyorum yada eşimin halası amcasıgile. Tayt almıştım onlarda sıkıyor artık birde Mersin’de oturuyorum sıcakta artık girilmiyor taytlar 🥲 Efil efil bişeyler arıyorum ☺
Fatmayagiz @merveliyyy Ay kıyafet ayrı dert ellerimin şişliğinden yüzükler olmuyo o ayrı dert. Karpal tünel sendromu var o ayrı dert. Hamilelik mi eziyet mi belli değil 🤣🤣🤣
merveliyyy Fatmayagiz hemen doğsalar da bu dertler bitse sonra da başlar susmuyor gazı çıkmıyor dertleriii
Fatmayagiz @cokkasmabeabi Vallahi altı şişane üstü Gümüşhane gibi oluyo uymuyo da birbirine haklısın 🤣🤣
Fatmayagiz @mmeliikee Elbiselerim bol ama o da olmuyo göğüslerden aşağı inmiyo 😂😂😂 inşallah seninkiler olur
funnymummy Fatmayagiz nasıl bir bol aldıysam şükür 32 haftalığım 1 tane hamile pantolonu aldım tayt gibi esnek kumaş üstüne tuniklerim oluyor elbiselerim oluyor onları kullanıyorum 😂
Samiree 10 haftalik olduk ben şimdiden kiyafet bulamiyorumm. Pantalonlarım sıkıyor çok,düğmesi açık gidiyorum işe😁
Cekilmezbirkiz Fatmayagiz 16 haftalık hamileyim ve bana da hiç birşey olmuyor inan yaz nasıl geçecek bilmiyorum. Oversize tshirt ve taytla geçiricem sanırım kendimi varil gibi hissediyorum altı üstü 4 kilo almışımdır
Bir_tirtilannesi Fatmayagiz valla evde öyle böyle idare ediyorum trendyoldan 3 tane hamile taytı aldım onların üzerine birsyler giyip idare etmeye çalışıyorum. 35. Haftamdayim hiçbir kıyafetim olmuyor 🙃 hamile pantolonu falan hic sevmiyorum. Hamile elbisesi alayım dedim lcw oda aşırı derece bol geldi bir beden küçük almama rağmen 🥴 tövbe ettim hamile elbisesi almaya😅
Fatmayagiz @Bir_tirtilannesi En iyisini yapmışsın bi şekilde idare ediyoruz yapacak bişey yok dediğin gibi😆