Kızlar bebek için alışverişe yavaştan önümüzde ki ay başlamayı düşünüyorum , Ya da Temmuz gibi (Şuan 9+5 haftalığız )
İlk olarak bebek arabası alıp aradan çıkarmayı düşünüyorum.Fiyatları her geçen gün artıyor.
Siz ilk alışverişlerde nereden başlamayı planlıyorsunuz?
Bebek arabası bakmaya başlayanlar varsa hangi mark ve modellere bakacaksınız?
Travel sistemler göze güzel geliyor ama yorumlarda kullanışsız olduğu yazıyor genel olarak.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum :)