Merhabalar 37 hft gebeyim. 1 hafta sonra planlı sezeryan olucaz ama dünden beri boğaz agrısı burun akıntısı ve hapşuruk var . Bikaç ay öncede bu şekilde oldugumda anca 1 ayda toparlanmıştım yani haftaya kadar toparlanabilceğimi sanmıyorum.epidural anesteziyle sezeryanı engellermi acaba ? Bikaç gün daha geçsin düzelme olmassa dr a sorucam ama bugnden sormak istemedim açıkçası