HanifeRiza Fikir almak istiyorum sizlerden. Bebek bakım ürünlerinden hangi marka önerirsiniz (şampuan, sabun, yağ, pişik kremi gibi) ben ‘mustela’ araştırdım ama sizlere de danışmak istedim 🌸
beyzzsenturkk HanifeRiza pişik kremi bepanthol aldım bezlerimiz sağolsun basta cok pisik yasadık bez degistirince sıfıra düştü pisik sayımız arada bi öyle kullanırım cok begeniyorum şampuan olarak ilk dalin aldım saclarını cok döktü kızımın bende johnson baby şampuan aldım cok memnunum cok hafif bir kokusu var yumusacık sabun olarak da uny babynin sabununu kullanıyorum missssler gibi kokuyor bebe yağı olarak jhonson baby aldım ama aşırı tüy toz topladı hemen onu attım yerine benri bebek yağını aldım sprey şişede o kadar güzel kokulu yumusacık ki hemen emiliyor tüy toz toplamıyor zıbınlarında 🌸