MelodyFairy fidans aksam kontrol için tekrar yap istersen hâlâ silikse için rahat etsin çatlamış demektir
fidans MelodyFairy 25 mı degerlendırdık canım bugunde catlamış denekdır dımı ? Yoksa bugundemı degerlendırelım
MelodyFairy fidans 25,26,27 3 gün değerlendirilmesi lazım. Eşinde sperm sorunu yoksa üst üste varsa bir gün arayla
fidans MelodyFairy teşekkür ederim canım yok sperm sorunu yok dedi dontor bende de regl duzenlı yumurtlama oluyo çatlıyo sıkıntı yok ama daha bebiş yok 9 aydır evlıyız 🥺
fidans MelodyFairy teşekkür ederim canım ya saolasın nebılıyım ısder ısdemez stress oluyor herkes soruyo bebek varmı ınsallah nasıb kısmet dıyorum ılla tutuyolar bı sorun vardır tum analızlerı falan verdık bende eşimde herkes konusuyo işde
MelodyFairy fidans bizde 1 buçuk senelik evliyiz canım bizede soruyorlar onlar konuşur sorar sen takma
K-97  sizce çatlamam olmuş mu kızlar benim aklım çok karıştı
MelodyFairy Normal tabi ben bir kez ovulasyon testi kullanmıştım onda da 16 veya 18. Gün müydü ne yumurtlama görmüştüm. Herkes 14. Günde yumurtlayacak diye bir sey yok hatta bazı aylar yumurtlamayz ona rağmen regl görürüz bunlar normal
K-97 Cmscms06 ilk defa ovulasyon deniyorum adet düzensizliğimde var çok tedirgin oldum 24 ünde biraz koyu gibiydi ama emin de olamadım bi bakarmısınzı sizce yumurtlama mı
K-97 Cmscms06 şimdi profilinize baktım bende laboquick te olan inancımı kaybetmek üzereydim inşallah sizin gibi çok belli bi kırmızı olur
K-97 Cmscms06  bi bakar Mısın canım 29. Olan biraz koyu gibi ama seninki daha mi koyuydu sence yumurtlama mı