ozlemkayaa Helint yoo neden az olsun bence gayet iyi herkesin genlerine bebeğin yağışına göre değişir. Daha kilo alır zaten 5 haftan var kuruyemiş ye sürekli
2minnos1anne Helint canim her bebek bir degil minyon olabilir doktorun iyi diyosa iyidir daha vaktin de var kilo alir daha
Helint Haftada mecburi sezaryan olucam inşallah sağlıkla kolaylıkla gelsin tek korkum solunum sıkıntısı :(