GizeemArslaann Kızlar selaaaam 🖐️ Hamilelikte ilk bulantılarınız kaçıncı haftanızda başladı? Ben 6+3′üm, sadece bir kere bulantım oldu.
Youngmotherr Seymanurbozdag12 ben kalp atışını duyalı çok oldu canım 28+3üm doktorum 6+2yken duydu cihazlar bozuk olduğundan 19+3de duydum ben 🤦🏼♀️
Mine-1 Haftada başladı o hafta öğrendim hemen başladı 🤭benim bulantıdan daha çok kusma (safra) çilesini çektim 12 haftalığım henüz de geçmiş değil bulantıyı arattırdı bana resmen aman olmasın kaç tane ilaç değiştirdim hala sabah akşam olarak kullanıyorum yine de faydası yok çok şanslısınız maşallah 😂😂😂
Seymanurbozdag12 Youngmotherr anladım biz daha duyamadık doktor kötü bir şey demedi haftaya tekrar gidicem inşallah duyarız
Seymanurbozdag12 Youngmotherr inşallah dediğiniz gibi olur çok saol 5 haziran da duysam başka bir şey istemiyorum çok stres yaptım 🥺