Hmyr_ygt Bugün ilk aşımı oldum kolumu kaldıramıyorum çok ağrıyor hemşire olur dedi ama bu kadar beklemiyordum sizde de oldu mu aynı şey
eMineHrn3807 Ozge1008 ben ayın 30 da olacam 2 .dozu Baklm nasıl olacak İlk Doz okadar ağrı yapmadı bende bakalm
Ozge1008 ozgeya bugün bende oldum ikinci dozu da bebeğin hareketleri çok azaldı bugün aşıdan sonra doğru düzgün hareket etmedi sizde de olmuş muydu acaba? Tedirgin oldum bayağı
Ozge1008 eMineHrn3807 bende bugün oldum ikinci dozu. İlkinde ağrım sancım olmamıştı iğnenin yeri acımıştı iki gün dokununca. Bunda o da olmadı daha hafif geçti