Ummuhan64 Arkadaşımın bebeği az emiyor annesini dil bağı olabilir o yüzden az emiyordur demişler, dil bağını cerrah kesiyormuş. Aranızda duyan bilen bebeğinin dil bağını kestiren var mı kizlaar
Aytengedk Ummuhan64 evet arkadaşimin bebeğinde vardı kestirdiler şuan bı sorun yok oda dil bağından ememiyordu
1anne2bebek__ Ummuhan64 dil bağı olunca önde oluyor fark edilmesi gerekirdi şimdiye kadar. Bir de dil bağı olan bebekler daha fazla ağlıyor iyice ememeyip dilini dışarı çıkaramadıkları için. Benim yeğenimde de vardı ablam farketti 2 aylıktı. Küçük olduğu İçin çocuk doktoru uyuşturup neşterle kesmişti muayene odasında. Ama daha büyük bebeklerde nasıl yaparlar bilmiyorum
1anne2bebek__ Ummuhan64 dil bağını anlarsınız ama sizde bakınca bizimki geridedir öyle onların önde dil dışarı çıkmaz o yüzden. En iyisi doktora danışmanız. Sonuçta kilo boy gelişimi daha iyi bilir