Fifii07 bizimde 39+6, pazartesiye yatış verdi doktor. Hem erkek bebek hem ilk doğum olduğu için 41 e kadar beklemek istiyordum çünkü bebeğimin suyu sağlığı yerinde ama doktor uygun görmüyor kakasını yapabiliyor yorgun doğuyor 41. Haftada falan dedi. Bendede en son ne açılma ne sancı vardı kanalada girmemiş nasıl olacak suniyle bilmiyorum sürekli doğumu başlatacak bir şeyler yapmaya çalışıyorum dün ilk kez sancılarım oldu onlarda geçti sonrasında.