Kızlar doktor şimdi dedi suyu azalmış çatın çok müsait ama bir cm bile açıklığın yok dedi rahim ağzın çok sert dedi normal doğum istediğin için rahimi yumuşatacak şeyler yapacağız dedi açıklık olmadığı için seni de bebeği de riske atmamalıyız dedi seseryan görünüyor dedi 1 gün normal için bekleyeceğiz dua edin nolur çok korkuyorum sürekli suyum geliyor