Ayse6616 Hmm 7000 tl miymiş, ben daha fiyat sormamıştım sayenizde öğrenmiş oldum. Aynen öyle hem fiyatlar çok uçuk, hem de yol maddi manevi zorluyor ben de artık Hakan Bey’de doğum yapmayı düşünüyorum tüm bu sebeplerden. Ayrıca gerçekten tecrübeli ve işinde iyi, hakkında çok olumlu yorumlar duydum o açıdan da içim rahat yani bilmiyorum çok güleryüzlü hahaha hihihi birisi olup tecrübesiz ve güven vermeyen biri olmasındansa böylesi daha iyi dedim kendi kendime. Dediğiniz gibi hakkımızda hayırlısı olsun yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım ve sağlıkla büyütelim 🤲🌸