surfermom Meryem345 ben de çaydan tiksindim 11 hafta olduk, 5 haftalıktan beri asla içemiyorum. Öncesinde tüm gün bardaklarca içerdim 😀 açıkcası kendi kendime tiksindiğim için mutluyum, çok da yararlı bir şey değil.
yanlisanlamaama Meryem345 kızım olacak 35.haftadayız çaydan ve çay içenlerden tiksiniyorum o çayın kokusu beni benden alıyor çay içilen ortamda bile duramıyorum sabahları kahvaltı hazırlarken çok zorlanıyorum 🥲 arkadaşlarım gel bir yerlerde çay içelim oturalım diyor inanın hayal etmesi bile midemi bulandırıyor hamilelikten önce böyle değildim 🥲
babymomy_ Her gün çay içen ben çaydan ve kahveden tiksinmiştim 😄 ilk 3 ay asla içemedim . Üç ay geçince içmiştim . Su an 5 aylığım içebiliyorum
ST55 Bence çok şanslısınız çaydan tiksinmek şahane:) zaten sağlıklı değil ben hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım bazen canım istiyordu çook açık bir bardak içiyordum, kansızlığa sebep zaten kendiliğinden bırakmak güzel olmuş
hulyaca Meryem345 Ben de kızlarım da kahveden tiksindim. Şimdi yine tiksiniyorum. Bakalım cinsiyeti ne olacak. 13+2’yim ben de ☺️☺️
Birprensesannesiiiii Bbbsr bende kızımda çaydan tiksinmemistim bu ikinci hamilelik çaydan tiksindim bakalım cinsiyeti belli değil 😁
Smc Hamileliğimin 2. Ayında bı tiksindim 9. Aydayim 3-4 gün oldu içmeye başlayalı o kadar özlemişim ki hiç icemicen sanıyordum 😁
Mavigozunannesi Meryem345 ben çay tiryakisiydim çok severdim ilk hamileligimde tiksinmistim icemiyordum cay demleyip icemiyordum resmen 2. Erkek ti hiç tiksinmedim şimdi 3. Erkek yine tiksindim içiyorum ama canım istemiyor yani alışkanlık sigara gibi olmasada olur 🤣
Ask-bebegim Meryem345 evet hamileliğin başından tiksindim. 2 aylıktan beri yine sevmeye başladım erkek bebişim
reisMom Meryem345 tiksinmek değil de icmemeye başladım ya sabah bir bardak sadece gün icinde icmem akşam eşime demlerim bazen iceri bazen icmem
nurbanu-y Meryem345 daha yeni içmeye başladım 31+6 yım görmek bile rahatsız ediyordu. Aynı şekilde türk kahvesinden de tiksinmiştim onu da 6. Ayımda içmeye başladım tekrar 🤲🏼😂