crazymommy Kızlar bugün ikili test için ultrasona girdim 11+2 günlük gözüküyor bebiş, burun kemiği var ense kalınlığı da 0,6 mm çıktı doktor hiç bilgi vermedi bilgisi olan var mı 🙃
AnnesiyimM53 crazymommy bnm 11+6 dayken ensesi 0,9 burun kemiği var gözüktü normal çıkmıştı sonuçlar birşey demediyse güzeldir demekki
Oztukk @crazymommy benim doktorum en fazla 3 mm olması gerekir dedi. Bizimki de 0.8 mm çıktı. Sağlıkla gelsinler 🌸
AnnesiyimM53 crazymommy ikisini kombin edecek canım hem bu sonucunu hem kan sonucunla ve yaş riskiyle birlikte çizelge çıkaracak o zaman belli olacak ☺️☺️