01180322 Arkadaşlar 7+1 de dünden beri sol kasığımda ağrı var normalmidir? Almanya’da randevular 4 haftada bir veriliyo , doktorumada gidemiyorum bu durum normal mi
yenibirannis 01180322 benmde o haftalarda sol kasığım sancir agrirdi bebek yerlesiyo gayet normal cnm
Susuu48 01180322 korkma normal canım bebek yerleşip yer açıyor karnın da rahim büyüyor eğer lekelenme kanama vs olmadıysa hiç korkma ben Dr 6+4 üm hatta ultrason ile baktığında Dr sol tarafta dedi bebeği sol da daha çok ağrım var ayni regl sancisi gibi
Kediler 01180322 27. haftadayım, kasıklarımda ağrı hissetmediğim günüm olmamıştır sanıyorum. Sürekli olmasa da rahminiz genişlediği için ara ara hep yaşayacaksınız, içiniz rahat olsun 🌸
cevikannesi 01180322 bende de ağrılar kasılmalar oluyordu bacak bacak üstüne atamıyordum, bağdaş kuramıyordum, hep uzatınca rahat ediyordum sonra geçti endişelenecek bir durum değil. Bebiş yerleşiyor rahmin büyüyor ondan hepsi :)
01180322 yenibirannis çok teşekkürler iki dakikada bir bı sancı girip çıkıyor gibi. İlk olduğu içinde tecrubesizim
01180322 Susuu48 bnde 6+4 te kalp atışını duydum dünden bugüne iki dakikada bir ağrı giriyor ilk gebelik tecrubesizimde. Ağrıması sorun değil de bişey varmı diye korkuyor insan
Eylem3547 Öncelikle geçmiş olsun cnm bende Almanya’dayim kendi doktoruna termin olmadan gitme hakin var acil birşey de ve acilede gidebilirsin ☺️
01180322 Eylem3547 merhabalar, bnm jinekologum türk ve kanama olmadığı sürece gelmememi söyledi malesef