kubraselcuk benim prensesimde 32+1 de 2348 gramdı ve doktorum hiç bir zaman iri bebek demedi , benim boyum 1.78 eşimin boyu 1.88 çok zayıf insanlarda değiliz , doktorda doğal olarak bebeğinizde tabiki böyle olucak dedi ve normal doğuma engel birşey yok gayette çatır çatır normal doğurtcam seni diyo 😂 o yüzden sezaryen düşüncesine girme hemen hiçte korkma hayırlısı hangisi ise o olsun inşallah , yeter ki sağlıklı olsunlar da 🌺👼🏼