RNurr Kızçeler şuan nts deyim sancı olan hangisi ? Üst kısım mı alt kısım mı ? Ve kaç olduğunda sancı oluyor?
Nihlal RNurr 20 40 60 80 100 yazan yer üst üste sancı kısmı oluyor genelde altta oluyo ama bazılarında üstte 60 ve üzerini bildiğim kadarıyla sancı sayıyorlar ¾ kez 60 üzeri olunca doğum başlangıcı olarak sayılıyor sanırımm
Hilal2901 RNurr alttaki kısım 40 ı geçen tepecikler varsa yalancı sancı oluyor. 50 yi geçen en az 3-4 tepecik varsa da dogum aancısı sayıyorlar😂
RNurr Hilal2901 Yalancı çıktı canım ama kordon dolanmış şuan sorun yok kan akışı falan normal bi kaç gün sonra tekrar gel dedi sen yine takip et dedi doktor biraz moralim bozuldu inşallah bişey olmaz