gakkoyengee ben perinatolog uzmaninin yapmasinin daha dogru oldugnu dusunuyorm cunku onlarn egitimi yil olarak kadin dogumculardan daha fazla ve daha farkli. Ben perinatologa gittim kadin dogumcu tercih etmedim. Benim doktorum bir yer tavsiye etti arastirdigimda radyoloji uzmaninin inceledigi bilgisini aldim ve gitmedim. Radyoloji uzmanin incelemesi zaten en alt seviye. Sonra tavsiye uzerine bir doktor daha arastirdim oda kadin dogumcu cikti onuda eledim en sonunda perinatolog Ali ekizin özel muaynanesine gittim asiri memnun kaldim.