Adet tarihimi bilmiyorum çünkü çok düzensiz oluyor şimdi şunu sormak istiyorum adete goremi yoksa bebeğin gelisimine goremi baz alınıyor çünkü gelişimi önde gidiyor benim ki iri bebek olucak galiba doktorumda öyle demişti şuan 18+6 doktumun hesabına göre gidiyorum yani ultrasyon gelişimine göre gidiyorum doğrumu acaba ya bundan kafam karıştı