Nst sonucumda ebeler sancıların çıkmış dediler açıklığa bakmak istediler bir parmak açıklık var dediler. Doktorum bu sancılar ilk gebelikte.normal dedi yalancı sancılar olur dedi açıklıkla ilgili bişey söylemedi. Ben de acaba baktırmasamıydım diye düşünüyorum yani oraya temas tetikler mi erken doğmasını. İlk gebelik her şeyi bilmeden yaşıyorum, hassaslaştım şuanda duygusal olarak.