zeynepsg zeynepsg bir düşük yaptım sonrasında bu testi yaptım doktor 2 adet sonrası deneyebilirsin demişti. Şimdi sonucu daha kendi kadon doğum doktoruma götürmedim randevu aldım korunma sürecim de bitti yumurtlama günümdeyim ??
zeynepsg Kirmizibasliklikizzzzz önemli genler mi yani gebelikte iğne filan vurulmaya gerek olacak mı bi de çoğu kadın gebe olmadan aylar önce kan sulandırıcı kullanıyor şimdi benim sonuç yeni çıktı düşük yapar yapmaz teste gittim anca çıktı 2 aylık korunla süreci de bitti şimdi gebelik denerken ilaca da başlarsam geç kalmış olur muyum acaba
zeynepsg Kirmizibasliklikizzzzz genetik doktoruna söyledim öyle mi diye daha kromozom testi sonucu çıkmadığı için yüzde yüz bundan sebep diyemem dedi
zeynepsg naneliseker_ iğne için kime gittiniz rapor filan mı çıkartılıyor iğneyi kendiniz mi yapıyorsunuz
zeynepsg naneliseker_ hmm anladım çok teşekkür ederim şimdilik gebe olmadığım için coraspirin verdi doktor. Çok garip 1 düşüğüm var ve ben işin peşine düşmesem kanda pıhtılaşma testini 1 düşüğüm olduğu için yapmayacaklardı. Belki de bu sebepten düştü
zeynepsg naneliseker_ buralardaki kızlar sağ olsun bi sürü yorum okudum bilgilendim yoksa benim de bi şeyden haberim yoktı